Serviso tarnybos paslaugos
Kokybės telefonas - +370 640 42422
Jei turite pastabų ar nusiskundimų dėl „MANO NAMUKAS“ gaminių ar jų montavimo darbų kokybės, prašome kreiptis „MANO NAMUKAS“ kokybės telefonu – +370 640 35322 .
Pagrindiniai „MANO NAMUKAS“ kokybės sistemos įgyvendinimo principai:
- prisiimtų įsipareigojimų įvykdymo siekimas bei greičiausias Klientų aptarnavimas;
- gaminti ir tiekti kiek įmanoma aukščiausios kokybės produktus atsižvelgiant į Kliento pageidavimus;
- gero organizacinio darbo visose įmonės grandyse siekimas;
- darbuotojų asmeninės atsakomybės už darbo rezultatus ugdymas;
- nuolatinė kokybės priežiūros vykdymas ir kokybės sistemos reikalavimų gerinimas.
Kokybė kontroliuojama
Siekiant aukščiausio savo klientų pasitenkinimo, įmonė nuolat stebi joje vykstančius procesus ir reguliariai juos tobulina. Kiekvienas mūsų darbuotojas yra atsakingas už atliktų darbų ir teikiamų paslaugų kokybę.
„MANO NAMUKAS“ savo klientui įsipareigoja tiekti tik aukščiausios kokybės langus ir duris, bei savo gaminiuose naudoti tik deklaruojamas medžiagas. Atsiradus neatitikimams - nedelsiant juos likviduoti pagal galiojančius Lietuvoje teisės aktus.
Bet kurio gaminio kokybė priklauso nuo keletos smulkmenų: kokybės kontrolės gamybos procese, kokybės kontrolės transportavimo eigoje, kokybės kontrolės montavimo metu, kokybiško eksploatavimo metu. Jei bent vienoje vietoje atsirastų nors ir nedidelis nukrypimas nuo kokybės standartų - naudojant tokį gaminį visada turėsite kokių nors nepatogumų. Todėl rinkitės pardavėją, kuris kokybę kontroliuoja visuose etapuose ir ilgą laiką.
Neužsidaro langas? Pasibaigęs garantinis?
Skambinkite KOKYBĖS TELEFONU +370 640 42422 ir mūsų darbuotojai mielai Jums patars, pakonsultuos ir padės išspręsti jūsų problemas. Atliekame pogarantinį langų ir durų remontą, reguliuojame varčias, keičiame stiklo paketus, montuojame papildomo fiksavimo ir atvertimo detalės, konsultuojame langų įsigyjimo klausimais.